Utställning pågår

Den skulpturala boken  Artist's Book exhibition at Tonsalen Umeå

Nyfiken på att se hur utställningen i Tonsalen ser ut?

Klicka på bilden och du länkas till en större bild där du kan gå varvet runt lokalen och se vilka av mina Artist’s Books som kom med. Totalt visas 20 böcker många skapade under 2011 och 2012.  Du är varmt välkommen att titta in i den virtuella utställningen. Än så länge finns det möjlighet att se böckerna live om du är i Umeå eller har vägarna förbi. Utställningen pågår fram till den 16 december och är öppen dagligen mellan 12.00 och 16.00.

Den 11dec och 12 december mellan kl 16.00-18.00 kommer jag att sitta i Tonsalen och bygga på en bok.

För den intresserade berättar jag gärna om min konst, hur jag gör grafik och om det stora Nordiska Artist’s Book projektet CONTEXT II som startar igång 6 april 2013 på Silkeborg Bad i Danmark för att därefter vandra norden runt.

Varmt välkomna att titta in 😀

Etiketter:

2 svar to “Utställning pågår”

  1. hanne Says:

    Åh, så fine bøger du laver!!!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.