Äntligen klar med inventeringen

Dax att börja sy.

Jag har tittat runt i alla spännande lådor, kistor och kofferter med material som jag har här hemma i vår lägenhet i ett par veckor nu. Sorterat, funderat, lagt i nya högar och gjort mig av med obrukbara ting. Som avkoppling från kaoset här hemma har jag sytt lite varje dag på korsetten. Jag har sprätta blixtlås utslitna kläder så att jag har blixtlås att välja vid behov och fyndat en hiskelig plastkorset på Myrorna som jag också har sprättat för att komma åt styvnaderna, ryggens öljettband och frontens band med hakar och hysker. Bandet med hakar och hysker har jag tråcklat fast på fronten av egen korsett och ny äntligen kan jag prova in den.

Etiketter: , , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

