It is almost

cording test front wip 3

… Automatic

Pyyyh, det här tog längre tid att sy än vad jag hade lust med, men nu är jag snart klar med min första snörskogspanel. Det här med att lära sig nya saker kan vara en utmaning i tålamod. Det visade sig snabbt att inget är självklart när man försöker att sy in paketsnöre i jämna rader mellan två olika tjocka tyger samtidigt som dessa rader skall bli raka och helst följa båda tygernas trådriktning. Jag måste nog klura fram ett smidigare sömnadssätt som förenklar processen och ÖVA en hel del innan jag börjar sy upp korsetten i finare tyger än linne och polypoly.

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

