DISLIFE logotype

DISLIFE logo

Ibland när det är långt mellan uppdateringarna på bloggen så arbetar jag med annat än min egen konst. Jag sätter böcker och ritar upp figurer & tabeller på beställning. I januari fick jag ett spännande uppdrag: att rita en logotyp till ett forskningsprojekt vid Umeå Universitet som heter DISLIFE. Nu när hemsidan är sjösatt och logotypen har blivit officiell så tänkte jag visa upp den här på bloggen.

Vill du veta mera om detta spännande forskningsprojekt så klicka på bilden ovan och du kommer att länkas till projektets hemsida.

Etiketter: , ,

Kommentera

