Rosa band

bandruta

Nu äntligen har jag tagit mig tid och provsytt något ur min fina bok Fabric Manipulation av Ruth Singer. Sytt och sytt, nåja tanken var att jag skulle sy men då jag inte kunde bestämma mig för vad jag skulle använda det sydda till så kändes det bättre att sy enstaka stygn som lätt kunde plockas upp och att bara vika och nåla kvadraterna. På så vis kan jag enkelt plocka isär allt och släta ut bandet när jag testat klart.

 

Presenter en måndag

Fabric Manipulation av Ruth Singer är en läsvärd bok.
Den finns att köpa på Adlibris jag lägger en länk här

 

 

 

Etiketter: , , ,

Kommentera

