Testflippa …

… sidor.

Det så trist att bara sy franska knutar så jag gick vidare och började bygga på nästa bok istället. Jag har experimenterat med att plocka detaljer ur den scannade bilden av min tecknade tjej som jag berättat om tidigare. Provboken är utskriven på ett mycket tunt papper där bläcket nästan slår helt igenom på baksidan så man får ett spännande linjespel när man flippar på de 27 sidorna. Än behövs en del justeringar innan jag kommer att bli nöjd men så här långt verkar det lovande.

Etiketter: , , , , , , ,

Kommentera

