Franska knutar av…

red blood cell
… röd lintråd har vissa likheter med röda blodkroppar.

Man skulle kunna tro att jag enbart knypplar och helt har lagt bokbyggandet åt sidan, men så är inte fallet för jag arbetar med flera projekt samtidigt. Just nu bygger jag en dummie av min nästa bok i skala 1:1 för att se om mina idéer är genomförbara samtidigt som jag knypplar bröst.

ny bokrygg

Bilden ovan visar den tänkta bokryggen med ett syprov av franska knutar. Tanken är att bilderna på ryggen inte skall ses alls när boken är stängd utan först när den öppnas.

 

Etiketter: , , , , , , ,

Kommentera

