Ny upptäckt, …

plant knyppelmönster
… man blir verkligen snabbt otränad
om man inte knypplar varje dag.

För att motverka en hel del frustration har jag därför gjort livet lite enklare för mig och ordnat med ett plant bröstmönster. I lådan med pinnar som jag fått av AnnaLena fann ett antal pinnar som var påspolade med knyppeltråd nr 50, så jag tänkte varför inte spola om tråden så att jag får hela par och knyppla upp den.  Sagt och gjort, nu skall vi se hur det går att knyppla svängda former med för få pinnar 😉

Etiketter: , , , ,

Kommentera

