Lager på lager …

lager på lager

… med skurna cirklar löper genom varandra.

Jag har ägnat den senaste veckan åt att bygga modeller och testat hur olika former av vippande paneler kan löpa genom en concertinastruktur. Jag söker efter nya former för att bygga nästa bok och det är lite av en utmaning att få en bok med många olika lager som öppnar åt två eller flera hål att fungera tekniskt för den skulle ju gärna kunna öppnas och stängas smidigt samtidigt som den skall vara enkel att ställa upp och innehålla många utskurna detaljer. Lite klurigt är det allt och jag har verkligen glömt bort tid och rum den senaste veckan. Nu börjar jag få så pass mycket struktur på tankarna och på modellen att jag kan börja ta bilder och lägga upp dem på bloggen. Du är välkommen att följa med och se hur detta nya projekt utvecklar sig.

new book dummie

Etiketter: , , , ,

Kommentera

